2015-10-12
 08:44:00

Jag blir tokig!

 
Usch, vilken morgon... Allt var bra fram tills att vi skulle åka till skolan/dagis med barnen. Då råkade Julia ta jackan som Isabelle ville ha så det blev ett himla liv, hon gick in på rummet o satte sej och vägrade klä på sej och följa med ut till bilen. Efter mycket om o men så följde hon med, men när vi kom ut vägrade hon sätta sej i bilen istället! Efter mycket tjat hoppade hon in och vi kunde åka iväg.
 
Väl där kom vi fram till staketet men inte längre, för hon ville inte ha frukost så hon tänkte inte gå ner till fritids... Jag försökte förklara att hennes beteende inte bara drabbar henne själv utan de andra två också men det brydde hon sej inte om. Efter ett tag sa vi iallafall hej då och dom skulle gå ner, så jag gick in o lämnade Pontus... tio minuter försenad :(
 
Sen vinkade jag av honom och skulle gå bort till bilen men hörde ljud från andra sidan staketet, då stod flickorna kvar där (!) för Isabelle ville ha en kram. Hon fick så klart en kram och då, tillslut, gick dom ner till fritids.
Så här är det typ varje morgon och jag håller på o blir tokig! Alla tre kommer försent till frukosten för att det alltid är någon av tjejerna ska bråka om något! Häromdagen blev vi så sena att vi var tvungna o gå in igen så att dom fick äta frukost hemma!
 
Det värsta är att det spelar ingen roll hur tidigt vi åker hemifrån, vi kommer ändå för sent pga sånt här tjafs.
 
Jag vet inte vad som har hänt, helt plötsligt har våra fina tjejer förvandlats till små monster på mornarna när dom ska till skolan!
 
Ah, behövde skriva av mej lite :)
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: