2016-12-14
 22:25:31

Onsdag - Falun :)

 
 
Idag har vi varit i Falun med tjejerna, och det gick bra. Nu ska vi lämna prover och ta blodtryck en gång i halvåret istället för en gång om året. Pontus fick också följa med dit eftersom vi inte visste hur lång tid det skulle ta.
Julia kommer få en till medicin under en tid framöver. Så kanske det blir bättre med magontet... hoppas på det!
 
Nu är vi hemma igen iaf sedan många timmar.
Barnen sover och Daniel har åkt till jobbet.
Jag har nyss kollat på Syrror :)  Men nu blir det sovdax här med tror jag...
 
Imorron är det en fotodag igen. Rondellbygget, Ica-bygget och säkert nåt mer ska dokumenteras. Sen blir det helg :D Jag har varit så sjukt trött den här veckan så jag har längtat efter helg sen i måndags!! :)
 
 
 

Pontus glugg :)
 
 
Julia spexade lite framför kameran :)
 
 
 Isabelle pratar med pappa
 
© Soffiloffis
 


Anonym
PUBLICERAT: 2016-12-15, 20:00:19

Vad söt han är utan tänder hur många har han tappat?
Kram mams

Svar: Ja det tycker jag också :D Han har tappat fyra allt som allt, men två på raken dagarna efter varann :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: