2017-06-07
 11:57:25

Onsdag!

Foto från i höstas på Marnäs Skola
© Soffiloffis
 
Imorse när jag hade lämnat barnen på fritids åkte jag till tandläkaren. Jag skulle vara där 7.50 så...
Och det gick väl rätt bra, det verkar inte som att jag hade några hål, men mycket tandsten däremot. Så jag ska till en tandhygienist och ta bort det om några veckor. Sen ska jag skaffa bettskena efter det så att inte tänderna blir så förstörda på nätterna när jag ligger och gnisslar...
 
Sen åkte jag hem o hämtade kameran och det innan jag gick till jobbet. Och nu är jag här o vi har haft fikarast. En ny deltagare kommer börja här från och med imorron så hon var här och hälsade på när jag kom imorse. Och så var det en annan person här och tittade på verksamheten, få se om hon också kommer hit sen eller om hon hamnar någon annanstans.
 
Det verkar bli regn idag så jag blir nog inne verkar det som. Få se om jag kan hitta något kul o fota?
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: