2019-05-09
 10:58:00

Jag klarade det :)

 
 © Soffiloffis
 
 
 
Imorse hade vi redovisningar och jag var så sjukt nervös... jag satt bara och skakade innan det var dags. Men som tur var var vi bara fyra elever plus läraren, jag hade förväntat mig att klassrummet skulle vara fullsmockat, så det var en lättnad!
 
På första redovisningen - argumentationen, så var jag sist :)
Det kändes som det gick rätt bra.
Sen var det dags för nästa redovisning och då fick jag börja, och det kändes som den gick mycket bättre :) Jag hade lite svårt för att titta på publiken märkte jag, det där pappret jag höll i handen var en trygghet typ... det var väl det enda som jag vet med mig att jag kanske misslyckades med. Men jag är stolt över att jag klarade det! Jag var ju ett nervvrak innan som sagt :D
 
Efteråt var det dags för matteprov, men när jag väl var där inne så kollade läraren konstigt på mig och frågade "ska du ha prov idag?" och jag svarade "ja" men han hittade inte min tenta.
Sen en stund senare kom han fram till mig och berättade att det kommer några frågor om funktioner (som jag skulle ha prov i idag) på geometriprovet längre fram, så jag slapp dagens prov. Eller rättare sagt, det fanns inget prov :)
 
Skönt! Jag tycker funktioner är jättesvårt, inte själva avläsningen av tabellen, men uträkningarna man ska göra på tex andragradsekvationer och sånt. Särskilt eftersom det knappt fanns några såna tal alls i min bok, så jag har inte kunnat träna på det.
 
Nu ska jag ta lite kaffe och försöka slappna av... hjärtat går fortfarande på högvarv efter redovisningarna.
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: