2009-06-09
 11:59:09

Sista provet gjort..

Nu har jag varit i skolan och haft det sista provet i företagsekonomi.. Usch vad svårt det var.. jag är tveksam till om jag ens fick Godkänt.. =/
Läraren skulle iaf ringa upp senare idag om han hann, och berätta hur det gick.. så det är väl bara o hålla tummarna nurå!

När jag hade gjort provet åkte jag hem till mamma o vattnade hennes blommor o tog in posten..
Men nu är jag äntligen hemma =)
Daniel ligger o vilar, och jag funderar nästan på o göra detsamma! Är svintrött idag av nån konstig anledning..

Undrar föresten om skattepengarna har kommit idag nurå? Min bankdosa har ju dött, slut på batterier eller nåt.. så jag kan inte kolla =/ *suck*
Men jag läste iaf nånstans att dom skulle börja betala ut skattepengarna från o med idag.. =)

Nepp nu blir det vila för mej med
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: