2010-08-09
 19:00:14

Blandat...

Nu har vi hunnit vila lite efter att flickorna hade blivit hämtade från dagis :)
Och när vi vaknade åkte vi o hämtade ut lite gott o blandat från apoteket o köpte glass till tjejerna. Sen blev det en vända in till stan och DollarStore också.
Men nu är vi hemma och har hunnit käka lite tacos och spelat lite Rock Band :)

Flickorna ska strax få hoppa ner i badet o sen är det sängen som gäller för dom...
Dagen har verkligen gått långsamt idag! Det känns som vi har hunnit med hur mycket som helst, men ändå inte...

Jag vet inte, men det känns som att förlossningen kommer sätta igång när som helst nu!
Varför jag känner så vet jag inte, jag bara känner det på mej. Vi får väl se om det stämmer :)

Aja, hörs sen
Kramar


© Soffiloffis






Lotta
PUBLICERAT: 2010-08-09, 21:46:05 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Är det så, så hoppas jag att allt går bra! :)


Lotta
PUBLICERAT: 2010-08-11, 19:18:53 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Jadå allt är bara fint med mig, själv då? :) Har du gjort för någonting idag då? Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: