2010-08-17
 16:59:40

bra serie :)

Idag på förmiddan var jag till barnmorskan. Så där fick jag lämna blodprover, urinprov, lyssna på bebisens hjärtljud o mäta magen :)
Hjärtljuden låg på 144 den här gången...

Medan jag var där så var mamma barnvakt åt flickorna, så när jag var klar åkte jag o hämtade dom och så åkte vi hemåt. Sen när vi kom hem vilade vi lite grann, och så har jag kollat på ett avsnitt av Livet på BB :P Har ju äntligen hittat serien på TPB så... En bra serie detta där!
Det känns helt sjukt att jag också kommer ligga så där snart o ha så där ont! Usch o blä, tänk om bebisen kunde komma ut utan smärta, vad skönt det hade varit!!


Livet på BB (One born every minute)



Flickorna håller på o leker med lera just nu o verkar ha jättekul :)

Jag är fortfarande förkyld så det känns som jag skulle behöva vila lite till, men det går ju inte.
Bildelarna kommer idag så jag ska väl åka iväg o hämta dom sen när jag får ork till det så att vi förhoppningsvis kan fixa bilskrället nån gång. Det är bara o hålla alla tummar o tår för att det är rätt bildelar den här gången!!

Aja..
Hörs sen iaf :)
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: