2016-12-07
 08:25:26

:( :( :(

 
 
Jag är på jobbet men är på asdåligt humör :(
Varje morgon när jag ska lämna barnen i skolan så håller nån av tjejerna på o bråkar. Först vägrar hon hoppa in i bilen, sen när hon äntligen gör det så vi kommer iväg så vägrar hon kliva ur när vi kommer fram. Tillslut gör hon det men så kastar hon iväg väska och vantar och ställer sej o tjurar nånstans eller går iväg så jag får springa efter.
 
Efter mycket om o men följer hon med bort till fritids så dom kan gå till matsalen o äta frukost. Gaaah! Varje morgon är det likadant o jag håller på o bryter ihop känns det som! Jag tror Daniel får börja köra dom till skolan nu, för honom lyssnar dom iallafall lite mer på!
 
Jag längtar såå himla mycket till helgen just nu! Fy fan vad skönt det ska bli!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: