2008-12-10
 19:07:05

Fastnade..

Nu har jag diskat och städat undan lite..
Jag skar mej på både tummen och långfingret, på en filékniv som låg under en massa bestick, så jag såg den inte..
Det svider som attsingen iaf!!

Det ringde nån medan jag stod och diskade, som ville komma och titta på Nellie =)
Han skulle höra av sej senare..
Men jag tror nog inte att han kommer dyka upp nånting idag iaf..
Börjar ju bli kväll nu..
Men vi får se..

Jag har nyss lagt barnen, dom var så trötta så..
Julia fastnade med knäet i grinden nyss oxå.. så jag fick försöka dra loss henne..
Man får ju lite smått panik när det blir så.. och helst ska man väl inte visa det heller för då blir ju hon rädd...

Det är inte första gången hon fastnar sådär heller..
För det har hänt flera ggr att hon har fastnat mellan spjälorna i spjälsängen..
Stackarn.. =/

Fick föresten sockor till barnen när jag träffade Ketty tidigare idag..
Det var Daniels mormor som hade stickat dom =)
Dom var jättefina..
Det passade ju rätt bra, för jag hade tänkt höra med Ketty
om inte hon kunde sticka lite sockor.. hon är ju bra på o sticka så =)

Nä nu ska jag grejja lite..
Hörs sen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: