2008-09-12
 22:16:23

Ny kamera på ingång =)

På måndag kommer min nya kamera =)
Fy fasen vad jag längtar!!! Det är nog den bästa present jag någonsin har fått... Daniel ville ge mej en ny då den förra gick sönder och han vet hur mycket jag älskar att fotografera...
En sån här är det jag ska få iaf:






Nu i helgen är det marknad här i Grängesberg också, men troligtvis kommer vi inte gå.. Hade dom lagt den nästa helg så hade vi nog gjort det, men som det är nu har vi inga pengar... Tråkigt att inte kunna köpa nånting ju..

Om lite mindre än en månad fyller barnen 1 år!!
Tyckte det var alldeles nyligen som vi låg på BB...
Tänk vad små dom har varit egentligen, och nu kan dom strax gå!!
Tiden går så himla fort!!

Det blir iaf kalas då när dom fyller (såklart!), kanske samma dag, annars blir det helgen efter...
Det beror helt på hur Daniel jobbar, för han vill ju också vara med och fira såklart =)
Är lite nervös men det går väl säkert bra..
Blir mycket folk som kommer iaf verkar det som... =)

Nä nu ska jag nog gå och plocka ut tvätten ur maskinen tror jag..
Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: