2009-04-07
 23:33:11

Promenad...

Nu på eftermiddan gick vi tillsammans med Ylva m.fam. bort till Trisse och hälsade på.. Det var trevligt =)  Sen när vi skulle gå hem igen så gick jag och Ylva förbi vid Veronica och hörde med Mange om  inte han kunde köra oss till björkås så vi kunde hämta våra bilar =)
Och det var inga problem.. Haha gud vad lata vi är!! Men barnen var jättetrötta, så började det bli rätt kyligt och plus att det  är en bra bit o gå också..

När vi kom hem började jag kolla på Marley and Me.. så jag har nyss sett klart den..
Den var jättebra, och så himla sorgligt slut så jag kunde ju självklart inte hålla tårarna borta =)
Daniel frågade om jag var snuvig när jag satt där och snyftade för fullt, och när han tittade på mej så kunde jag inte hålla mej för skratt.. så mitt i alla tårar så började jag gapskratta och stortjuta om vartannat och Daniel började gapskratta han också... Det såg nog lite komiskt ut.. haha =P
Tänk att man kan bli så berörd av en film!! =)



Hmm barnen börjar bli jätteförkylda igen =/
Julia hade 39 graders feber nu när vi tog tempen.. Och Isabelle har varit lite hostig o snorig i några dagar nu..
Så det blir varken kalas eller lasarett imorron som det var tänkt..
Stackarna =/ Dom blir ju verkligen förkylda heela tiden!

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: