2009-03-22
 20:28:08

Fixning..

Idag när Daniel vaknade åkte vi bort till Ylva..
Satt där o pratade ett tag innan Ketty kom dit med barnen =)
Dom sprang runt o lekte en massa..
Båda två har fått sko-nojja, så dom sprang runt i Ylvas foppatofflor när vi var där..

Sen när Daniel skulle gå ner i garaget och fixa bilen så tog jag med barnen och följde med ner, tänkte gå på en promenad med dom.
Men dom var så himla trötta så dom bara skrek o skrek så tillslut gick jag in igen.
Försökte få dom o sova i vagnen men dom ville verkligen inte,
även fast ögonen nästan gick i kors av trötthet..
Men tillslut somnade iaf Julia, medan Isabelle fick leka lite mer... 
Och när Julia vaknade sen så la jag ner Isabelle i vagnen så hon fick sova..

Vi kom hem nu vid 20-tiden..
Köpte lite hämtmat som vi åt upp nyss..
Vi har ju inte ätit på hela dagen så vi var ganska hungriga båda två..
Barnen fick lite välling så nu sover dom igen =)

Jag har blivit genomförkyld..
Näsan bara rinner o jag får snyta mej typ var femte minut.. =/
Jag som trodde jag skulle klara mej från den här förkylningen..

Aja..
Imorron ska Daniel iväg till jobbet igen iaf..
Så sen när jag har kört honom åker jag ev. hem till mamma en sväng o hälsar på
Fåse hur det blir..

Hörs sen..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: