2009-03-13
 21:49:42

Tacos...

Idag har det varit fullt upp hela dagen..
Gick upp när klockan ringde vid 7-tiden. Sen in i duschen och så fixade jag mej och efter det var det bara o åka in till stan..
Första lektionen var det organisation och ledarskap...
Och jag tror jag hamnade i en grupp med bara gymnasieelever..
Jag kände mej rätt gammal där kan jag säga =P
Sen efter lunch hade jag Företagsekonomi A.. Och självklart fick jag presentera mej inför gruppen (det jag bävade mest för), men vi var bara 6 personer på den lektionen eftersom halva klassen var på nån resa, 
så det var inte så farligt ändå =)

När den lektionen var slut åkte jag hem till mamma o fyllde på spolarvätska.. ville inte stå uppe på parkeringen vid skolan o hålla på med sånt.. Sen åkte jag hem..
Kom in och möttes av två glada ungar =)
Sen fick jag veta av Daniel att vi skulle bli bjudna på mat av Ylva.. =)
Så då klädde vi på barnen och åkte bort dit..

Men först körde vi fast när vi skulle ut från gården här hemma (som vanligt), och sen när vi kom hem till Ylva så kom vi inte upp för backen som är vid deras hus och fick backa bak en bra bit.. Och självklart körde jag rätt in i en liten snöhög och fastnade igen, så jag fick "jucka" mej ut därifrån. Jag hatar snö nuförtiden!!
Jag och Daniel blev lite smått osams där i bilen, för han tyckte att jag körde på fel sätt hela tiden eftersom vi fastnar överallt, och jag tyckte att han inte skulle lägga sej i =P

Uppe hos Ylva var det trevligt iaf =)
Hon bjöd på tacos.. jättegott!



Vi kom hem för en liten stund sen, och barnen däckade på en gång =)
Tog på dom pyjamaserna bakofram idag, fick tips av någon här på bloggen att man kunde göra så.. Fåse om det funkar! Hoppas verkligen det!!

Hörs senare


milla
PUBLICERAT: 2009-03-13, 22:21:02 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

så du läser organisation å ledarskap...

hade vi washenfeldt i det?^

Idag blir det ett test av tunnan. Emöru blir det mera tunnabad :) har du för helg plans? Kräms



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: