2009-11-10
 10:43:40

Idioter!!

Nu har jag varit in och pratat med arbetsförmedlingen, och dom var skitsura under hela samtalet... åtminstone Carina eller vad hon nu heter :(
Men jag ska kontakta syon så jag kan plugga upp lite ämnen till våren...
Då slipper jag för det första dom där två idioterna och så kanske jag äntligen kan börja på högskolan till hösten :)

Tänk om någon jävla arbetsförmedlare kunde vara lite mänsklig och sätta sej in i ens situation... Ha lite empati för i helvete! Det enda dom verkar kunna göra är att hota och förnedra folk som redan mår dåligt över sin situation!!
Hur fan kan dom tro att man vill ha det så som man har det när man är arbetslös?! Hur fan kan dom tro att man INTE vill ha ett jobb?!?
Och vem fan VILL leva på existensminimum?? :(

:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: