2009-09-10
 17:06:57

Sjuk :(

Ush idag mår jag inget vidare, vet inte vad det är för fel men jag har ingen ork till nånting känns det som =/ Känner mej skitkonstig i hela kroppen, har ont i magen, mår illa, är yr i huvudet... Blä!

Men men...
Imorse var jag in till stan en vända igen, trots allt. Men när jag väl var där så visade det sej att jag hade åkt in helt i onödan, väldigt störande!

När jag kom hem hade jag fått brev från arbetsförmedlingen där dom skrev att jag ska börja på nånting ute i Brunnsvik. Så nu blir jag tvungen o åka ut dit varje dag, det känns ju sådär om jag ska vara ärlig...
Fan vad jag vill ha ett jobb nu!! Finns det nån som har nåt sånt på lager??

Nä nu ska jag sluta klaga o ta tag i saken..
Kramar

Lingon...


© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-09-10, 17:18:20 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

sök lite här å var i Bärge. Där jag jobbar ex. vis.

Kanske inte e något att sikta på men det ger slantar iaf. Har du hört på Konsum i S-sjö å affärerna här framme?

Hemtjänster? =)


Peter
PUBLICERAT: 2009-09-10, 18:32:38 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Haha de blir ju lite resor de... Bea går på Brunnsvik också. Krya på dej nu Kram


Doktorn
PUBLICERAT: 2009-09-11, 00:38:03

Här kommer botemedlet mot din sjuka...

Köp en stor långfranska lägg dig på den vänta ett tag så hinner den beryktade latmasken krypa över till frallan. släng den fort som fan innan den kryper tillbaks hälsningar Doktorn snuggels Dr filkand.


Peter
PUBLICERAT: 2009-09-11, 20:25:39 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Ta hand om dej nu Ska till Gränges och festa loss lite med Veronica & Yvonne... Kom dit om du vill. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: