2010-04-16
 13:43:40

Däckbyte-dags...

Inatt när jag skulle gå o lägga mej kollade jag ut genom fönstret, och då var hela marken och träden täckta av snö. En lagom deprimerande syn!
Men nu tror jag det har försvunnit det mesta, så det låg ju inte kvar speciellt länge som tur var :P

Vi ska väl strax äta nånting tror jag!
Tänkte gå ut en sväng sen, ska försöka få med mej Daniel o flickorna också :)
Vi skulle ju behöva byta däck på bilen idag... och så kan det ju vara kul för flickorna att få gå ut lite också!



I förrgår höll jag förresten på att köra över en katt. Den sprang ut på vägen från ett buskage när vi kom åkande så jag hann precis bromsa in innan det var för sent. Det var nog bara millimeter det hängde på!
Usch jag blev alldeles skakis efteråt!! Och den stackars missen måste väl ha blivit livrädd...

Aja nu ska vi käka iaf
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: