2010-04-21
 10:25:49

Lekparken?

Flickorna är på dagis o ska hämtas om en stund...
Sen vid 13-tiden ska Daniel till arbetsförmedlingen o ha gruppträff med sin coach.
Så då vet jag inte vad jag o barnen ska hitta på, om vi kanske ska gå till lekparken under tiden som vi gjorde förra veckan när han var på ett sånt där möte (?) Vi får se vad vi gör :)

Bild lånad från Ludvikas hemsida



Nu nån dag så tänkte vi låta farmor och mormor ta ett varsitt barn så flickorna får vara ifrån varandra lite. Dom har ju inte varit ifrån varandra alls, någonsin, så det kan nog vara nyttigt för dom... Vi vill nog hellre göra så lite då och då än att dom ska behöva gå på olika avdelningar på dagis (som dagispersonalen vill), jag tror dom är alldeles för fästa vid varandra för att det skulle funka att ha dom så...

Aja nu ska jag pyssla lite innan det är dags att åka.
Kramar


Jenny Noden
PUBLICERAT: 2010-04-21, 12:04:02 | URL: http://www.datajenny.se

Hej!



Jag önskar att mina föräldrar hade särat på mig och min syster. Vi bråkade jämt och vi utvecklades inte. Vi hade ett eget språk som ingen förstod förutom vi själva. Så det kan ju vara nyttigt att sära på dom. Jag vet ju inte hur dina barn är. Men jag tänker utifrån mitt eget perspektiv. Jag är ju tvilling. En sak till som jag inte gillade som mina föräldrar gjorde, dom tvingade oss att ha lika kläder.


Lotta
PUBLICERAT: 2010-04-21, 17:57:15 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Japp det är bara bra med mig :) Hur är det själv då? :)Ja jusstja det glömde jag ju svara på :/ När har du tid att träffas? Tänkte att vi kanske kunde träffas på fredag nästa vecka? Jag slutar ju kl. 12 då :) Annars slutar jag 15.30 och det blir ju nästan lite sent, eller vad tycker du? :) kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: