2010-04-06
 13:19:13

Webdesign...

Jag sitter i skolan o har webdesign...
Tänkte svänga förbi hemma vid mamma sen o hälsa på lite :)

Malle ringde mej tidigare i förmiddags o frågade om jag hade lust o följa med till Ullared i maj, och det skulle vara jättekul så jag ska tänka lite på det... vet ju inte hur mycket pengar vi har då o så. Det är ju inte så kul att åka dit utan pengar precis :P

Imorron är jag iaf ledig från skolan, så det ska bli jätteskönt!
Har iofs lite att ta igen på historian, så jag kanske pysslar med det då när jag ändå har tid över, vi får väl se :)

Men men nu ska jag plugga lite igen :P
Bye


Fidde
PUBLICERAT: 2010-04-06, 14:39:41

Milla brände 7000 spänn när vi var där och hon har inga barn så se till att du har åtmindstone 15000 när du åker till den jävla tokaffären som gud glömde.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-04-06, 16:45:16 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Oj, ja det är ju lätt hänt att det blir så när man är där :P

Ja det skulle nog behövas haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: