2010-07-02
 16:58:30

Mora träsk...

Låg o drog mej lite idag innan jag klev upp, och sen helt plötsligt hörde jag ett högt surrande och in kom en stor jäkla skalbagge o satte sej på min fot!! Jag höll på o skrika halsen ur led, så Daniel vaknade o undrade vad jag höll på med... Tur att inte flickorna vaknade iaf :P

Och varenda natt vaknar jag o får sendrag, så jag får ställa mej o vingla en stund vid sängkanten tills det går över... Sen vaknar jag några ggr med halsbränna och typ 20 ggr av att jag måste gå o kissa! O värre lär det väl bli ju närmare förlossningen jag kommer! Jobbigt är det iaf... Skönt att flickorna är lika trötta som sin mamma o pappa, för dom brukar sova till tio på mornarna iaf :P



Nu har tjejerna åkt med farmor och kusinerna David o Victoria in till Ludvika, dom ska titta på MoraTräsk :)  Hoppas dom får kul! Men det tror jag nog att dom får :)

Igår var vi ute i trädgården hela eftermiddan, så flickorna badade i poolen och Daniel skruvade på "gamla" saaben, så nu är vi ganska så säkra på vad det är för fel på den :) Det är lamellerna som har gått sönder så dom ska bytas ut så fort som möjligt... För på torsdag kommer ju mamma o Hans hem så då vill ju dom ha tillbaks sin bil, så då är vi billösa igen.

Aja
Nu ska jag göra nåt annat
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: