2010-07-13
 14:59:08

Regn & Åska på ingång

Igår på kvällen åkte vi bort till Jankviken o badade... Flickorna hade som vanligt på sej sina armringar och Isabelle la sej på magen nästan så fort vi kom ut i vattnet och såg ut o försöka simma :)  Julia tyckte det var roligare o hoppa och att leka med sanden tror jag :)

Idag skulle jag också vilja bada! Bara o hoppas att Daniel också vill göra det :)
Men nu blev det åska o regn så vi får väl se hur det blir med bad dådå :P

Daniel är iaf o jobbar nu, han slutar väl vid fyra idag också...
Jag tänkte jag skulle packa lite nu snart, har ju ändå inget bättre för mig så.
Och när det regnar är det ju lättare o få nåt gjort utan o bli svettig som en gris
åtminstone :)

Skulle egentligen behöva packa BB-väskan också ifall förlossningen sätter igång när vi har flyttat... Man vet ju aldrig!

Men men, nu ska jag väl börja då...
Hörs sen
Kramar


Vy över vindkraftverken... åska i luften!


© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: