2010-07-10
 01:09:51

Virrig läkare? :)

I förmiddags ringde en barnmorska till mig och berättade att läkaren hade sagt igår efter att jag gick, att hon glömde ju att boka in ett tillväxtultraljud åt mig(!!). För det tyckte hon tydligen att jag behövde göra!!!
Men när jag frågade henne igår om jag kunde få göra ett sånt så sa hon att det inte behövdes, eftersom jag följde kurvan så fint eller vad det var :S
Snacka om att jag blev ställd (men glad) när barnmorskan ringde o sa det imorse!! Hon hade iaf bokat in en tid åt mig, så den 20/7 ska jag till Falun o göra det då :)

Och idag kom mamma o Hans hem från sin lilla tripp :)
Så på eftermiddan åkte jag o flickorna dit o hälsade på! Båda två blev först jätteblyga, men sen gick det över och dom blev mer vilda än tama :P

Vi fick en massa saker av dom, flickorna fick hinkar o spadar, vattenpistoler, kläder, skor och godis. Och jag fick parfym (Britney Spears - Believe), godis o lite annat smått o gott :)
Jättesnällt!!

Parfymen jag fick :)



Vi var där ganska länge och pratade väl en hel del medan dom höll på o packade ur husbilen... Grillade lite på kvällen också :)  Det var kul o träffa dom igen iaf, för det var ju hela 2 månader sen vi sågs!! Bruna hade dom blivit också dom jeklarna ;) Blev lite avis!!

På vägen hem svängde jag förbi vid MM o handlade hem lite nödvändigheter. Och när jag kom hem käkade vi :)
Nu ligger flickorna o sover.. Och jag tänkte strax göra det samma!!

Imorron ska jag följa med mamma på loppisarna vid hammarbacken o gammelgården, så jag måste kliva upp tidigt om jag ska hinna. Men det ska bli kul, har inte varit på nån av dom loppisarna än i år så...

Hörs sen
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: