2010-06-15
 15:17:59

Förvärkar...

Idag var det tisdag då... men lika grått o tråkigt på himlen än!
När ska solen o värmen komma tebax igen? Jag vill ju bada!! *gråter*

Aja...
Vi käkade våfflor för ett tag sen och nu ligger Isabelle o Julia och vilar... Jag tänkte först vila jag också men det var så obekvämt i soffan så det gick inte :P
Sen när tjejerna vaknar igen så ska dom hem till farmor o farfar och vara där en stund :)

© Soffiloffis



Usch jag har börjat få förvärkar, magen blir stenhård och så gör det ont, typ som mensvärk, o strålar ut bak i ryggen... Det blir så lite då och då nästan varje dag nu :/  Jobbigt!
En liten försmak på vad som komma skall kanske hehe...
Men som tur är verkade inte barnmorskan tycka det var nån fara än så länge när jag var där sist, men jag skulle höra av mej om det blev värre, fast det hoppas jag att det inte blir!! Inte än på ett tag iaf, dvs inte innan förlossningen startar om ca 10 veckor eller så... :P

Men men
Nu måste jag ner i tvättstugan o tröka
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: