2010-06-09
 21:29:47

Solig onsdag :)

I förmiddags var jag ju till MVC och tydligen låg jag inte på gränsen till graviditetsdiabetes ändå, jag hade bara missuppfattat, skönt det!!
Barnmorskan tog iaf alla vanliga prover och sen lyssnade vi på hjärtljuden som låg på 138 den här gången, och så mätte hon magen för första gången också :)

När jag kom hem la vi oss o vilade en stund och sen när vi vaknade så ringde Mia o frågade om vi skulle träffas som det var sagt, och det ville jag ju :)
Så vi käkade lite och sen tog jag med mej flickorna och åkte in till stan, hämtade vagnen hemma hos mamma och mötte upp Mia, Linus och Hampus på KappAhl :)
Vi gick runt i lite affärer, Mia o Linus letade efter skolavslutningskläder åt honom, och jag tror dom hittade det dom skulle ha tillslut :P
Jag fick värsta yrselattackerna när jag gick runt där inne på affärerna, så jag kallsvettades och var tvungen o hänga på vagnen för o inte svimma av, skitotäckt var det!!

© Soffiloffis



Daniel var ute och kollade bilen när vi kom hem, men han hittar inte felet. Han har både sökt på nätet vad det kan vara och försökt titta under huven vad det kan vara för fel!
Jag hoppas verkligen att vi hittar felet och kan laga den, för bil är ju ett måste när vi bor i Grängesberg!
Jag blir fan galen på biljävlar, iallafall när dom krånglar så här!! :(


milla
PUBLICERAT: 2010-06-10, 16:42:19 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

fördelen med flytten är ju att ni får gångavstånd te affärerna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: