2010-05-05
 00:59:39

Sparkar...

Igår på eftermiddan var vi ute så Isabelle fick leka lite medan Julia var hos farmor :)
Hon plockade en massa blommor här på gräsmattan, åkte rutchkana m.m. Daniel skruvade isär min gamla cykel, så den ska vi måla om och sälja sen :)
Så ska vi måla om hans cykel sen också så han har nånting o cykla på i sommar :)
Sen när vi hade varit ute ett tag kom Ketty tillbaks med Julia, och efter ett tag gick vi in igen. Vi käkade lite och efter det började vi städa.

© Soffiloffis


Idag har vi städat lite mer i hallen, vi hade ju så mycket saker där så Daniel bar ut en del i garaget. Så nu är det fint där igen iaf :P
På eftermiddan vilade jag o barnen, och sen när vi vaknade åkte vi in till stan en sväng :)
När flickorna gick o la sej nu för kvällen så skrev jag klart arbetet till Religionen, så nu har jag skickat iväg det då! Jag är lite nervös för hur det gick, men det är väl bara o hoppas att läraren blir nöjd! :)

Bebisen sparkar en hel del nu, och ibland syns det på utsidan också :P
Så igår kände Daniel sparkarna för första gången... mysigt! :)

Nu ska jag gå o sova iaf!
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: