2010-05-01
 11:01:54

Sent :/

Igår var jag i skolan o hade programhantering, sen efter det åkte jag hem till mamma en sväng :)
När jag var där ringde Lotta och undrade om det var okey att Sabina följde med när vi skulle träffas, och det var det ju så klart :)
Så vid 13-tiden åkte jag fram på stan och mötte upp dom och så gick vi runt i lite affärer innan vi gick o fikade...

Efter det gick vi runt i lite affärer igen o kikade innan Sabina var tvungen o sticka iväg o hämta Benjamin...
En jätterolig dag var det iaf!! :)
Och gud vad söt Olivia är! Jag blev o längta ännu mer tills min plutt pluppar ut :)

Synd nog så blev det ingen brasa för oss igår, för dom skulle ju inte tända elden förrän vid halv nio-nio tiden så det kändes som det var alldeles för sent för tjejerna, och vid den tiden låg dom ju redan o sov :/
Vi får titta på brasan nästa år istället då.

© Soffiloffis

Idag ska vi ev. gå till lekparken här borta på Björkås, ifall det inte blir regn... Det ser ju ut som det kan komma när som helst så vi får se hur det blir.
Det känns som att inget av det vi bestämmer att vi ska göra blir av, av olika anledningar... Tråkigt som sjuttsingen.

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: