2010-05-09
 12:53:05

Fredagen + lite till

I fredags kväll åkte vi hem till Conny, o där var Conny (så klart) och Peter, jag, Daniel, Sabina, Ida och Idas mamma :)
Synd nog så kunde varken Lotta, Robert, Milla eller Fidde komma, men det blir väl förhoppningsvis fler tillfällen!
Jag satt o drack fanta hela kvällen, o Daniel blev lite full hihi :P
Efter ett tag stack Sabina, Ida och Idas mamma fram på stan, men vi andra satt kvar ett tag till :)
Therese kom förbi en sväng och strax efter det åkte vi också ner på stan.
Men vi åkte hem rätt tidigt för jag var jättetrött och Daniel mådde väl inte så jättebra...

Lite bilder från fredagen:


Ida o Sabina


Idas mamma o Ida


Daniel o Conny


Therese


Hårdrocks-Peter


Sabina :)


© Soffiloffis


På natten till igår (8 maj) vid 1-tiden föddes Sabinas och Trisses lilla son Neo :)
Faster Veronica har lagt upp lite bilder på facebook och gud vad söt han är!
Stort Grattis till bebisen! :)


Annars igår hämtade jag flickorna hos mormor och sen blev det inte så mycket mer gjort :)
Idag vet jag inte vad vi ska göra heller, vi går säkert ut lite grann på eftermiddan...

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: