2010-11-18
 20:48:53

Promenad :)



Idag när jag hämtade flickorna på dagis så sa dom direkt att dom ville hem till mormor... så jag ringde o frågade om det var okey att vi kom dit, och det var det så då åkte vi hem till dom. Väl där plockade vi fram vagnarna och tog en promenad fram på stan...

Först gick vi till loppisen... Pontus blir så tung att bära runt på, så vi två satte oss på stolarna på övervåningen medan mamma kollade på en massa kläder där uppe. Sen gick vi ner och kollade lite på sakerna där också.
När vi hade kollat klart där så gick vi runt lite i affärerna på stan. Flickorna fick några hysteriska utbrott mitt i centrum så folk vände sej om och glodde... gaaanska så pinsamt! Men men, lika bra o vänja sej, för nu är dom verkligen i en trotsålder hehe :)

Tillslut gick vi hem till mamma, där fikade vi lite och sen åkte jag och barnen hem...
Jag trodde nästan Daniel skulle vara hemma när vi kom hem, men han kom hem för en liten stund sen...




Våra tre små älsklingar!! :)


Lotta
PUBLICERAT: 2010-11-18, 21:36:16

Var du oxå på loppisen!?:O Såg bara din mamma och flickorna, hittade ni någonting då? :) Kramis


milla
PUBLICERAT: 2010-11-18, 21:47:16 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

vad är det för loppisar ni brukar besöka? Har inte så stor koll på dom :P


Fidde
PUBLICERAT: 2010-11-19, 00:10:37

Och det ska du inte ha heller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: