2011-11-13
 20:52:27

Tjål...



Idag har vi bara varit hemma igen...
Vi har bara tagit det lugnt :)
Men nu sover alla barnen och imorron är det dags för dom o gå till dagis igen.

Och då ska jag in till stan o prata med syon...
Jag är lite nervös faktiskt. För det enda jag vet är ju att jag vill plugga upp betyg, jag har ingen aning om vilka betyg. Matte b kanske? Det är det enda jag kan komma på just nu som kan vara bra o ha.
Hur som helst så kommer han säkert fråga vad jag ska plugga vidare till efter det här, och det är jag ju rätt osäker på, så då kommer det säkert bli en massa krångel... för om jag inte vet det, så vet jag ju inte vilka betyg jag behöver för att komma in på utbildningen.
Men aja, det löser sej väl...
Nu ska jag surfa lite innan sovdags...
Kramar

Bildkälla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: