2011-11-03
 16:50:57

Barnträff :)



Sådär, nu har jag o Pontus varit på stan med Milla, Lotta o Robert + deras bebisar...
Pontus satt o småkikade på Alice hela tiden såg det ut som :) Han undrade väl vad det var för en söt liten tjej...
Filippa var pytteliten fortfarande, även om hon hade gått upp ganska mycket sen sist :)
Det var kul o träffa dom allihop igen!

Lämnade in mina sökta jobb när jag ändå var på stan. Skönt o ha det gjort!
Och sen när vi kom hem ringde jag upp mamma som hade ringt mej tidigare, så hon berättade att hon hade köpt jättemycket kläder till barnen :) Hon hade sett nån annons och åkt dit o kikat... Jättesnällt! Tack så mycket! :)

Jag köpte förresten en skjorta o ett linne åt flickorna när vi var på stan... Det var rea så jag kunde inte låta bli!

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: