2011-10-20
 15:45:58

Dagens



Dagens humör; Glad?
Dagens känsla: Jag känner mej lite lat... :/
Dagens irritation; Att jag är så jäkla klumpig. Jag tappar en sak, plockar upp den så ramlar nästa sak ner på golvet, så är det hela tiden idag :/
Dagens höjdpunkt; Kaffe!
Dagens citat; "Do all you can to make your dreams come true"
Dagens outfit; Svarta byxor, svart linne och svart munkjacka :)
Dagens "vill ha": En smal kropp :P
Dagens mat; Naturdrinkar
Dagens träning; Har gått runt lite på rusta, räknas det? ;)
Dagens jobb/skola; Söker jobb
Dagens planer; Har inga planer alls...
Dagens fundering; Ska jag någonsin få ett jobb?!
Dagens oro; Ingenting tror jag
Dagens lycka/tacksamhet; Mina små hjärtegull :P
Dagens borde: Borde kanske kolla på nästa avsnitt av Dallas snart
Dagens frisyr: Ruffsigt
Dagens upptäckt: Fick veta att Pontus inte gärna tuggar frukten på dagis, han har den bara i munnen hela tiden.
Dagens köp: Nya skor åt Daniel o en varsin mössa till flickorna
Dagens blogg: En till jävla blogg
Dagens hemsida: Youtube
Dagens bild: Fina Hector
Dagens låt: Iggesundsgänget - Botjitta


© Soffiloffis




Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2011-10-21, 13:38:12 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Aha :) Oki. men bra och veta ifall man skulle få det, men som sagt hoppas man slipper :) Allt bra med dig idag då? :) kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: