2012-08-08
 12:40:38

Motion :)

© Soffiloffis
 
 
Nu har jag varit på kursen ett tag...
Sen vid 10 gick jag upp till Ylva o gick ut med Hector åt henne :) Jag behöver ju motion och hon behöver hjälp med det så varför inte :)  Ella följde också med så nu vet jag ungefär hur jag kan gå nästa gång, om jag inte går längre då :)
 
När vi kom tillbaks från promenaden blev jag kvar där ett tag o satt och pratade lite :) Jag tog lite kort på tvillingarna också när jag var där :) Dom är så små och söta!
Lukas frågade om han inte kunde få leka med flickorna så vi ska väl ta med barnen o gå upp dit nån dag när Daniel är ledig :)
 
Men nu sitter jag på kursen igen...
Ska väl gå hem o käka nånting om en stund, börjar bli hungrig :)
 
Skriver mer sen
Kramar


Tess
PUBLICERAT: 2012-08-09, 16:02:02 | URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Hejhej! :)
Minns du mig!?
Nu är jag tillbaka! Har pillat lite på designen de senaste dagarna.. Till helgen kommer jag hem och skall vara så uppdaterad som möjligt! :)
Hoppas att du gillar min blogg , Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: