2012-02-01
 21:12:01

Inte så farligt sena...



Idag har flickorna varit på dagis igen :)
Och idag var det en talpedagog där som lyssnade på dom. Hon tyckte inte alls att dom var så farligt sena med talet så det var ju skönt o höra!
Men hon sa att vi måste få en av dom o sluta kalla sig själv JuliaBelle, för hon heter ju faktiskt bara ett av namnen :)

Annars har Daniel hängt med Ylva o Ketty till tippen för o slänga lite skräp idag.
Och så åt vi tacos :) Gött!
Tjejerna hängde med Daniel till affären också, så då fick dom köpa glass för sina pengar :)

Nu på kvällen har jag o Daniel spelat lite SWTOR, men jag blir så förbannad när min gubbe dör hela tiden så jag stängde ner skiten. Spelar mer en annan dag när jag är på bättre humör :P

 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: