2012-07-05
 20:14:22

Lekparken :)

 
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte skriver så mycket här på bloggen... Men det händer inte så mycket i våra liv just nu :) Jag har bara varit på kursen som vanligt. Och idag när jag kom hem därifrån tog jag med barnen o gick bort till stora lekparken :) Vi lekte lite i sandlådan o åkte rutchkana, kul :)
Sen när vi kom hem åt vi och nu sover Pontus, tjejerna somnar nog snart dom med...
 
Jag sitter o kollar på Anna Pihl just nu, en bra kriminalserie det där :)
Imorron blir det kurs igen o sen när jag slutar ska Daniel ev. fixa med bilen, om det inte blir regn (som det brukar bli när vi planerar något)...
Sen nästa vecka börjar han jobba igen, på Ovako blir det denna gång :)
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: