2012-03-01
 09:02:34

Torsdag!



Nu är det första mars! Så snart blir det väl vår :P
Eller den kanske redan är här, så fint väder som det har varit nu i flera dagar :) Häärligt isåfall!

I söndags beställde jag hem ett ministativ till kameran, och i tisdags kom det hem i brevlådan, snacka om snabb leverans :)
Det stativet blir iaf perfekt sen när jag kan kräla i gräset igen och börja ta kort på blommor o sånt! Tidigare har jag haft ett jättesmalt ministativ som egentligen är för kompaktkameror, så kameran har nästan ramlat omkull då :) Det borde den ju inte göra med det jag har köpt nu iaf...

Daniel är o jobbar, och barnen leker inne på flickornas rum just nu.

Jag drömde inatt att jag åkte slalom för första gången i mitt liv. Men det gick inge bra så jag tog liften ner igen. O jeklar vad fort den åkte, jag fick hålla i mej hårt som sjutton för att inte trilla av :) Hehe, jag vet inte ens om man kan göra så i verkligheten om man skulle fega ur :P


Ett ministativ till systemkameran, kostar 119:- + frakt hos tvspelsweb.se

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: