2012-10-06
 21:04:31

Minne som en guldfisk!


© Soffiloffis
 
Nu har jag städat flickornas rum... dom stod mest bara o gnällde om hur tråkigt det är o städa, så tillslut fick dom gå ut i tv-rummet istället :P Orkade inte lyssna på tjötet :)
Gud vad mycket leksaker dom har! Jag har sorterat bort massor som dom har vuxit ifrån, men ändå har dom hur mycket som helst kvar! Och jag tror inte ens att dom leker med hälften =/
Aja, skönt att ha det gjort iaf!
 
Barnen sover nu och jag hamnade här :)
Har tänkt göra massor med grejer i flera timmar nu, vattna blommorna t.ex. Men så kommer jag på att jag ska göra det o det först och så gör jag det där andra sen... Men då glöms det bort... Får försöka göra det nu medans jag kommer ihåg det... Har ju minne som en guldfisk ;)
 
 


milla
PUBLICERAT: 2012-10-07, 08:16:26 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Å idag fyller dom FEM år. Jösses va tin går.
Grattis till brudarna å kanske mera leksaker i paketen ;)

Svar: Ja gud det känns helt sjukt att dom börjar skolan (eller ja, förskoleklass iaf) nästa år! Tiden går verkligen asfort med dom små! :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: