2013-08-19
 10:44:58

Måndag...

© Soffiloffis
 
Nu har jag varit på "inskolning" med flickorna, deras första dag i f-klassen :)
Det var fullsmockat med folk i matsalen... massor med föräldrar och förväntansfulla barn.
 
Barnen delades upp i tre grupper så Isabelle o Julia hamnade i varsin grupp/klass nu. Det känns både bra och dåligt. Bra för att dom kanske får lite egna kompisar, men samtidigt är dom ganska fästa vid varann...
Jag hoppas det kommer gå bra iaf! Vi får höra i eftermiddag vad dom säger :)
 
Men nu är jag på kursen, jag kom hit lagom till måndagsmötet. Och efter det har vi haft fikarast så jag slog precis igång min dator...
 
Skriver mer sen
Kramar


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-08-30, 08:42:54 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

underbar bild:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: