2013-08-18
 18:51:00

Söndag :)

 
 
Söndag är det nu då, och nästan hela kommande vecka kommer vara fullsmockad med saker som ska göras... Imorron t.ex. börjar ju flickorna på förskolan så då ska jag vara med dom där en stund på förmiddan.
Efter det ska jag till kursen, och sen tar jag nog bilen och åker till nåt av ställena jag inte har varit o fotat än. Daniel åker ju med Janne till jobbet imorron så jag har tillgång till bil... najs :)
 
Jag känner mej jättenervös inför flickornas skolstart... Men ah, det kommer nog säkert gå jättebra :)
 
Nu ligger dom iaf i sina sängar o ska sova alla tre.
Så nu tänker jag slöa framför datorn tills det blir sängen för mej med!
Kram
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-08-30, 08:42:19 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

wow, vilken bild:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: