2013-08-05
 10:54:00

Stressig måndag :)

© Soffiloffis
 
 
Gud vad stressig den här morgonen blev känner jag!
 
Jag skulle lämna barnen på dagis när jag fick veta att tjejerna skulle vara på fritids från o med nu... Jag hade ingen aning om var det låg så jag irrade väl runt mest. Tillslut träffade jag iallafall på vaktmästaren som berättade var vi skulle.
 
Sen när jag kom hem var jag tvungen o ringa för att få recept utskrivet, men det gick absolut inte på vanliga vårdcentralen utan man var tvungen att ta det genom mvc och där kom jag inte fram. För nuförtiden hamnar man tydligen inte ens i nån kö utan en röst ber en o "försöka igen om en stund för att det är många som ringer just nu"... Så irriterande! Jag höll på o ge upp men så fick jag tag på dom när jag precis kom till kursen iaf så nu är det gjort! Skönt :)
 
Och när jag kom hit hade vi möte och efter det har vi tagit ner utställningen från bibblan, så nu är den slut för den här gången.
 
När vi kom tillbaks ner till kursen igen så började jag sätta upp ramar på "min" vägg :)
Och nu ska jag skriva protokollet från mötet innan jag måste åka o hämta barnen sen vid halv ett...
 
Sen åker jag nog in till stan o fotar när mamma o Hans har hämtat barnen.
Skriver mer sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: