2013-02-14
 19:55:00

Torsdag!

Fundersam
© Soffiloffis
 
 
Den här dagen har verkligen flugit fram!
Vi lämnade barnen som vanligt på dagis imorse och så körde Daniel mej till kursen innan han åkte hem... Och vips så var klockan 12 och det var dags för mej o gå hem också (jag hade jobbsök på eftermiddan).
Så sökte jag några jobb och vid 14 hämtade vi barnen och sen tog jag med dom och åkte hem till mamma. Sen har vi varit där hela eftermiddan :)
 
Hon bjöd på en jättegod marängswish när vi kom dit...
Och så fick barnen paket av henne :)
Flickorna fick ett varsitt halsband och Pontus fick en rittavla :)
Efter ett tag började tjejerna spela på hennes Ipad och bråkade var o varannan minut om vems tur det var... så tillslut fick jag nog o packade in barnen i bilen o så åkte vi hem :)
 
Nu ligger Pontus o ska sova och flickorna leker på sitt rum.
 
Jag fick förresten veta imorse att jag ska till Per-Ragnar imorron vid 8 och så ska jag försöka göra det där fotoprojektet då. Det ska bli kul! Får väl hoppas att bilderna blir bra bara... jag är lite nervös faktiskt :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: