2013-07-25
 19:56:00

Nu är det torsdag...

 
 
 
 
© Soffiloffis
 
Oops jag har visst inte uppdaterat nåt idag...
Men vi har iaf varit inne i stan o hälsat på mamma o Hans.
Hans fyller ju år idag så vi firade honom lite :)
 
Sen när vi kom hem gick Daniel ut nästan direkt för o skruva med bilen...
Och inte långt därefter gick jag o barnen också ut, för dom ville ju cykla.
Jag kände mej inte alls på utomhushumör, det var ju så himla kvavt o jäkligt. Och så var jag alldeles slö efter all mat vi fick hemma hos mamma haha :P
 
Nu har iaf jag o barnen gått in igen för nån timme sen, så dom har ätit o nu ligger Pontus o sover.
Flickorna fick leka en stund på sitt rum innan det är läggdags för dom också...
 
Få se när Daniel dyker upp, det krånglade visst lite för honom tror jag...
Hoppas det går o lösa på nåt sätt iaf!
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: