2013-05-07
 17:27:00

Krångligt värre...

Den enda av typ 300 bilder som jag blev halvnöjd med =/
 
 
Nu är jag hemma igen...
Jag har försökt ta självporträtt ute på balkongen men det är typ omöjligt. Antingen får jag solen i ögonen så att jag blir o kisa, eller så har sminket smetat ut sej i halva ansiktet när jag kollar på bilderna efteråt =/
Men jag ska försöka senare igen få se om det går bättre då :)
Snacka om att det ska va krångligt då!!
 
Aja, nu blir det strax en promenix bort till affären för o köpa lite bröd...
Men först väcka Pontus så han somnar ikväll också :)
 
Kramar
 
 


Mams
PUBLICERAT: 2013-05-07, 17:56:22

GRATTIS SOFIE på din dag
Du är jättefin på bilden så den kan du vara helnöjd med.

Svar: Tack så mycket :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: