2013-05-07
 21:19:07

Kvällspromenad :)

 
 
Nu har jag varit ute på en liten promenad :)
Jag blev jättefotosugen nu på kvällen, och eftersom Maritha berättade att det fanns tussilagos på andra sidan av tunneln så gick jag dit :)  Det gick förbi lite folk lite då o då som nog undrade vad jag höll på med när jag krälade runt där på marken :P
 
Sen gick jag upp till Källfallet en sväng :)
Skoj skoj...
På vägen hem tror jag att jag såg Milla, men jag är inte säker...
 
Nu blir det slösurf innan det är sovdax!
Gonatt! :)
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Helena
PUBLICERAT: 2013-05-08, 11:20:10 | URL: http://ehasweden.eu/diary

Åh jag gillade den tredje och den fjärde bilden jättemycket! Den andra bilden var så fin med skuggan av trädet och den fjärde bilden var enormt fin med mörkningen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: