2013-11-15
 15:03:10

Fredag :)

© Soffiloffis
 
Nu har jag varit i Falun hos läkaren o det gick bra :)
Efteråt gick vi in på Ikea och kollade lite :) Åh vad jag blev sugen på att shoppa en massa möbler!! Tänk om man hade nån miljon och bara kunde gå där inne och plocka vagnarna fulla med sånt som man verkligen skulle vilja ha, utan att ens behöva titta på prislappen :)
Jaja... Drömma går ju!
 
Jag köpte iaf en sophink, en toaborste och lite värmeljus...
Bra-o-ha-saker...
 
Jag kom hem för en stund sen...
Vi fick några stolar av mamma o Hans, det behövs ju när barnen har kalas o sådär... :)
Så nu har jag konkat upp dom för trappen, och så ställde jag in barnens cyklar i källaren också när jag ändå höll på. Så nu är jag helt död!
 
Snart ska jag åka o hämta barnen.
Och så kommer väl Daniel hem vid fyra idag tror jag :)
 
Imorron ska jag in till stan igen och fota det jag inte hann med idag... sen är jag redo inför måndagen :)
Ah, skriver mer sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: