2013-11-03
 17:46:29

Helgen...

 
 
Klockan 3.40 i fredags morse var Pontus superpigg och ville kliva upp! Men jag fick honom att lägga sej mellan mej o Daniel och som tur var somnade han om :)
Jag hade dött på fredagen annars tror jag...
 
Annars har helgen bara rullat på...
Det har inte hänt särskilt mycket, vi har varit inne bara.
 
Imorron ska barnen till fritids och dagis igen och för mej blir det jobb :)
Det känns som jag var borta från jobbet typ hela oktober. Var bara där i en vecka allt som allt tror jag, resten av tiden var barnen o jag sjuka =/
Nu hoppas jag att vi allihop håller oss friska resten av året!
 
Kram på er :)
 
 
 
 
© Soffiloffis
 


MAMS
PUBLICERAT: 2013-11-04, 14:05:23

Vad är det här för smaskigt?

Svar: Glass med chokladsås :P
Soffiloffis


Mams
PUBLICERAT: 2013-11-05, 11:53:46

Såg så avancerat ut och gott


Mams
PUBLICERAT: 2013-11-05, 11:53:49

Såg så avancerat ut och gott

Svar: Nja, jag tryckte bara ner glass i ett glas o hällde på lite chokladsås, sen var det klart :) Och gott var det också hihi :P
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: