2013-11-18
 20:30:51

Kväll nu :)

© Soffiloffis
 
Jag är hemma igen sedan ett antal timmar :)
 
När jag drog mig hemåt bestämde jag mig för att ta hem mina mörkrumsprylar, så för tillfället står det i hallen för jag vet inte riktigt var jag ska göra av allt :) Men det löser sig...
 
Sen monterade jag ihop sminkbordet nu på kvällen, så  nu står det på sin plats mellan min och Pontus säng :) Jag är helnöjd! Skönt att ha lådor istället för sminkväska att förvara alla sminkprylar i :) Och en rejäl spegel istället för en liten minispegel som man knappt ser nånting i :)
 
Barnen somnade för en stund sen så jag har nyss kollat på The Walking Dead :)
 
Skriver mer senare
Kramar


Mams
PUBLICERAT: 2013-11-19, 13:12:21

Vad fint det blev, bra att den kom till nytta istället för att stå på vinden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: