2013-11-04
 18:07:58

Måndag kväll

© Soffiloffis
 
Dagen gick jättefort idag!
 
Vid 12 ringde Daniel o undrade om jag ville komma hem o göra honom sällskap på lunchen, så jag sprang hem fort som sjutton och åt lite snabbt innan det var dags att gå tillbaks igen.
 
Sen tänkte jag fota lite på eftermiddan, så jag tog fram några papper att ha som bakgrund, men mycket längre hann jag inte. För batteriet i kameran höll på o ta slut så jag la det på laddning, och det tog ju flera timmar innan det hade laddat klart, så vid tjugo över tre kunde jag ta ur det ur laddaren igen, men då var det ju dags o gå hem! Så jag får vänta med det tills imorron eller ikväll när barnen har somnat.
 
Men jag hann iaf skriva ut några bilder som jag ska rama in här hemma sen, så fort jag hittar lite ramar :)
Skoj skoj...
 
Nu ska vi laga mat, skriver mer sen
Kramar
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: