2013-11-18
 13:39:00

Måndag :)

 
 
Jag har nyss kommit tillbaks till jobbet...
Innan jag åkte till bibblan så åkte jag hem till mamma o hälsade på en snabbis :) Jag fick ett sminkbord av henne som jag minns att hon hade när vi bodde på LudvikaGård för typ 25 år sedan :P Jag har alltid älskat det där sminkbordet så jag är överlycklig :D
 
Efter besöket hos mamma åkte jag till bibblan o fotade det jag skulle, och så passade jag på att fota lite annat också när jag ändå var inne i stan :) Men så tog batteriet i kameran slut så då var det bara o åka mot Gränges igen...
 
Nu ska jag bara lägga in bilderna på ett Usb-minne till Thomas och så ladda kameran, sen tänkte jag gå ut o fota lite. Jag kanske packar in mörkrumsutrustningen i bilen först och kör hem det så dom blir av med det.
 
 
 
 
 Lekte lite med långa slutartider... Det var rätt kul :)
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: