2013-11-07
 09:13:00

Maskerad :)

 
 
Idag är det maskerad på dagis :P
Först tänkte jag sminka Pontus till spindelmannen, för han älskar ju spindelmannen... men det är så stressigt på mornarna så jag tror inte att jag hade hunnit. Men som tur var hade vi hulkendräkten som vi fick av farmor förrut, så det fick bli den istället :) Hoppas han har kul nurå :)
Och flickorna har vanlig dag på f-klass och fritids, med skogsutflykt o annat kul :)
 
Själv sitter jag på jobbet...
Jag fotade lite på vägen hit. Den där nyponrosenbusken som jag fotade i somras har vissnat ihop totalt (det är ju höst så det är väl rätt självklart kanske :P).
Nu har jag den i tre årstider :) Kul kul
 

Sommar
 
Höst
 
Vinter
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: