2013-09-24
 07:57:00

Tisdag morgon...

 
© Soffiloffis
 
 
Igår när vi kom hem från dagis/fritids sprang tjejerna iväg o lekte med Wilma och Dennis så fort dom kom ur bilen :)  Men dom kom in efter en liten stund och ett par timmar senare åt vi...
 
Sen på kvällen när barnen hade somnat roade jag mej med o fota mjölk :)
Det var kul, men kladdigt, och jag fick asont i armen av o hålla upp mjölkdroppet hela tiden :P
 
Men eftersom jag var tvungen o använda högt ISO så blev bilderna alldeles brusiga, så inte en enda bild kan jag använda :(
Usch vad besviken jag är!
Nästa gång använder jag blixten istället!
 

 
 
Idag gick lämningen av Pontus på dagis sådär, han blev jätteledsen när jag skulle gå :(  Jag kände mej så hemsk =/  Hoppas det gick över snabbt sen iaf...
 
Nu ska jag väl strax gå till kursen igen.
Det blir fotoboksmöte idag också tror jag...
Sen går jag nog ut på en promenad i eftermiddag! Jag känner att det börjar bli dax att ta tag i vikten på allvar igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: