2014-02-13
 12:17:00

Torsdag var det nu :)

 © Soffiloffis
 
Imorse körde jag flickorna till Vallen, dom har ju friluftsdag idag så dom skulle åka skridskor. Fick prata med fröknarna så dom visste att dom var där och sen fick jag hjälpa tjejerna o få på sej skridskorna också :)
Dom ville att jag skulle titta när dom åkte så jag kikade en liten stund innan jag var tvungen o åka. Var ju redan försenad till jobbet så... Hoppas dom har jättekul nu iaf! :)
 
Nu när jag kom hit idag la jag in foldern jag har krånglat med på ett usb-minne till Thomas så han kan lämna in dom till Globe så dom blir tryckta :)
Sen fick vi veta att boken redan är ute som e-bok på books on demand´s sida och vi kommer troligtvis få våra i mitten/slutet av nästa vecka. Tihi!
 
Men nu är det lunch iaf :)
Hörs sen
Kramar
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: